![](https://benchmark.no/wp-content/uploads/2023/03/benchmark-smykker-1024x683.jpg)
Gode markedsføringstips for smykkebedrifter
Smykkebransjen er dynamisk og raskt voksende. I dag kan du surfe og handle på internett hos en rekke juvelere i e-handel (som thune.no) eller ta
Smykkebransjen er dynamisk og raskt voksende. I dag kan du surfe og handle på internett hos en rekke juvelere i e-handel (som thune.no) eller ta
Ved å identifisere svakheter og muligheter for forbedring på nettstedet ditt gjennom en SEO-analyse, kan du implementere tiltak som kan bidra til å øke synligheten og rangeringen din på Google.
Å starte en nettbutikk kan virke skremmende, men det trenger ikke å være det. Vi har satt sammen en liste over 10 enkle trinn som vil hjelpe deg å starte din egen nettbutikk og oppnå suksess på nett.
Når en bruker besøker et nettsted, kan Google dynamisk remarketing samle inn data om brukerens atferd, som hvilke sider de har besøkt, hvilke produkter de har sett på, og om de har lagt produkter i handlekurven uten å fullføre kjøpet.
Planlegger bedriften din å lage en helt ny nettside fra bunnen av, eller ønsker du kanskje å forbedre en eksisterende side? Nettsiden er bedriftens ansikt utad, og i mange tilfeller er den potensielle kunders første møte med merkevaren din.
Det finnes ulike salgsprosesser for B2B-selskaper som ønsker å selge produkter eller tjenester til bedriftskunder. I dag har salgsprosessen i stor grad blitt digitalisert, og det finnes enklere og mer effektive salgsmetoder enn telemarketing, møtebooking og salgsmøter.
Når du driver med markedsføring er det helt avgjørende at innholdet som markedsføres når ut til de riktige mottakerne. Ved hjelp av tredjeparts-cookies har det for eksempel vært mulig å nå ut til personer som interesserer seg for produktene eller tjenestene du selger.
Dersom du er på jakt etter raske nettsider, eller ønsker å få opp pagespeed på din nettside, kan du få gode tips her. Ikke minst hvorfor rask nettside er kritisk viktig for din bedrifts lønnsomhet
Dersom du leter etter en markedsføringsmetode med lave kostnader og høy avkastning, er e-postmarkedsføring verdt å investere litt tid i. Markedsføring via e-post har også mange andre fordeler – inkludert muligheten for å måle graden av respons med smarte verktøy.
Sommerferien gir de ansatte i bedriften en velfortjent pause, og mulighet for å lade opp batteriene. Ferieukene kan imidlertid også ha negative konsekvenser for bedriften, dersom også markedsføringsaktivitetene tar
ferie.