Sosiale medier markedsføring, branding og økt salg i en inbound strategi
Sosiale medier, også omtalt som SoMe, er ypperlige verktøy for bedrifter som ønsker å oppnå økt salg eller merkevarebevissthet.
Sosiale medier, også omtalt som SoMe, er ypperlige verktøy for bedrifter som ønsker å oppnå økt salg eller merkevarebevissthet.
Vi lever i en verden som utvikles raskere enn noen gang tidligere og det finnes utalligere aktører som konkurrerer om samme markedsandel. Men vi mener HubSpot skiller seg ut, hvorfor?
Måten vi kjøper på har endret seg drastisk. Kjøpere har flere alternativer og de har mer kunnskap tilgjengelig enn noen gang før, fordi det er mange selskaper der ute og det er så mange alternativer.
Det er kanskje en merkelig måte å si det på, men vi liker følelsen av å selge til oss selv mye mer, enn følelsen av at en pågående selger skal pushe produkter eller tjenester på deg.
Høsten 2020 lanserte Google Google Analytics 4 (GA4), den siste versjonen av Google Analytics-plattformen. GA4 erstatter Universal Analytics (UA) som standard for digital analysemåling i
Selv om det er kompliserte elementer i SEO, er det mange grunnleggende ting som til og med SEO-«nybegynnere» kan implementere for å forbedre rangeringen på Google og andre søkemotorer.
I denne artikkelen vil vi skissere hvorfor du bør gå for SEO for nettsiden din, og detaljere noen av de mange positive effektene SEO kan ha på din bedrifts lønnsomhet.
Annonsering er en velkjent og velprøvd markedsføringsmetode, og kategoriseres som regel som «outbound marketing». Dette går ut på at bedriften som markedsfører aktivt forsøker å skaffe kunder ved å nå ut til dem. Men…..
Nyhetsbrev er en ypperlig måte å nå ut til kunder på, og er dessuten en av de mest kostnadseffektive markedsføringsmetodene. Det å sende en e-post koster tilnærmet ingenting, og samtidig kan effekten være veldig god.
Sosiale nettverk er nøkkelen til personlig kontakt og gjør ditt forhold til kunder sterkere og mer attraktivt.