nettside design

10 tips til utvikling av nettsider i 2023

Planlegger bedriften din å lage en helt ny nettside fra bunnen av, eller ønsker du kanskje å forbedre en eksisterende side? Nettsiden er bedriftens ansikt utad, og i mange tilfeller er den potensielle kunders første møte med merkevaren din.

Les mer »

Salgsprosess for B2B-selskaper

Det finnes ulike salgsprosesser for B2B-selskaper som ønsker å selge produkter eller tjenester til bedriftskunder. I dag har salgsprosessen i stor grad blitt digitalisert, og det finnes enklere og mer effektive salgsmetoder enn telemarketing, møtebooking og salgsmøter.

Les mer »

Tredjeparts-cookien forsvinner – hva nå?

Når du driver med markedsføring er det helt avgjørende at innholdet som markedsføres når ut til de riktige mottakerne. Ved hjelp av tredjeparts-cookies har det for eksempel vært mulig å nå ut til personer som interesserer seg for produktene eller tjenestene du selger.

Les mer »

Derfor har e-postmarkedsføring fortsatt livets rett

Dersom du leter etter en markedsføringsmetode med lave kostnader og høy avkastning, er e-postmarkedsføring verdt å investere litt tid i. Markedsføring via e-post har også mange andre fordeler – inkludert muligheten for å måle graden av respons med smarte verktøy.

Les mer »

5 tips til aktiviteter i juli

Sommerferien gir de ansatte i bedriften en velfortjent pause, og mulighet for å lade opp batteriene. Ferieukene kan imidlertid også ha negative konsekvenser for bedriften, dersom også markedsføringsaktivitetene tar
ferie.

Les mer »

Hvorfor velge HubSpot CRM?

Vi lever i en verden som utvikles raskere enn noen gang tidligere og det finnes utalligere aktører som konkurrerer om samme markedsandel. Men vi mener HubSpot skiller seg ut, hvorfor?

Les mer »
Tips til seo

5 enkle grep til bedre SEO

Selv om det er kompliserte elementer i SEO, er det mange grunnleggende ting som til og med SEO-«nybegynnere» kan implementere for å forbedre rangeringen på Google og andre søkemotorer.

Les mer »

Annonser kombinert med inbound marketing

Annonsering er en velkjent og velprøvd markedsføringsmetode, og kategoriseres som regel som «outbound marketing». Dette går ut på at bedriften som markedsfører aktivt forsøker å skaffe kunder ved å nå ut til dem. Men…..

Les mer »

SEO | Oppnå økt synlighet i Google

Dersom man skal jobbe med inbound marketing, er det ønskelig å tiltrekke målgruppen, oppnå konverteringer og salg, og til slutt sitte igjen med fornøyde kunder. Første del av denne prosessen, altså å tiltrekke potensielle kunder, starter ofte med SEO.

Les mer »