Nettside og netthandel

Et viktig element i en
helhetlig Inbound Marketing strategi

En av de mange fordelene ved å bruke inbound marketing markedsførings metodikk, er at det er enklere å nå ut til en bestemt målgruppe.

Nettside og netthandel

Har ikke bedriften din en egen nettside? Eller har du kanskje en nettside som er utdatert eller lite brukervennlig?

Da bør du gjøre nødvendige grep.
I dag er det nærmest forventet at alle bedrifter har en egen nettside å vise til. Her skal potensielle og eksisterende kunder kunne lese om bedriften din, og hva slags produkter og tjenester som tilbys. Nettsiden er også viktig med tanke på support og kontaktinformasjon.

Hva kjennetegner gode nettsider?

Siden nettstedet til bedriften kan betraktes som dens ansikt utad, er det viktig at den er i tråd med dagens standard. Siden bør blant annet være…

– Mobilvennlig og responsiv
– Rask
– Brukerorientert
– Sikker og pålitelig
– Moderne med tanke på stil/design

Dersom nettsiden din ikke scorer høyt på de overnevnte kriteriene, er sjansen stor for at potensielle kunder forlater siden like fort som de kom dit. Ville du selv ha handlet fra en treg nettside med sikkerhetshull og gammeldags design? Antageligvis ikke.

Her er noen av våre referanser innen nettsider og netthandel.

NIELSTORP+

NIELSTORP har lang tradisjon for å lage human arkitektur.

CHARHARTT

Workwear Norge AS er hovedimportør og distributør av Carhartt i Norge.

CEMENTO

Cemento er landets eneste leverandør av mikrosement fra Cemher.

Snakk med oss om Nettside og netthandel

Last ned gratis guide om inbound marketing

Hos oss i Benchmark Inbound kan du leie et helt markedsførings team innen inbound marketing og all kompetansen du trenger – for prisen av en ansatt. Et skreddersydd team tilpasset deres behov.