/

15/12/2022
10 tips til utvikling av nettsider i 2023

Planlegger bedriften din å lage en helt ny nettside fra bunnen av, eller ønsker du kanskje å forbedre en eksisterende side? Nettsiden er bedriftens ansikt utad, og i mange tilfeller er den potensielle kunders første møte med merkevaren din.

Read More

/

26/11/2022
Salgsprosess for B2B-selskaper

Det finnes ulike salgsprosesser for B2B-selskaper som ønsker å selge produkter eller tjenester til bedriftskunder. I dag har salgsprosessen i stor grad blitt digitalisert, og det finnes enklere og mer effektive salgsmetoder enn telemarketing, møtebooking og salgsmøter.

Read More

/

19/09/2022
Tredjeparts-cookien forsvinner – hva nå?

Når du driver med markedsføring er det helt avgjørende at innholdet som markedsføres når ut til de riktige mottakerne. Ved hjelp av tredjeparts-cookies har det for eksempel vært mulig å nå ut til personer som interesserer seg for produktene...

Read More

/

18/07/2022
Derfor har e-postmarkedsføring fortsatt livets rett

Dersom du leter etter en markedsføringsmetode med lave kostnader og høy avkastning, er e-postmarkedsføring verdt å investere litt tid i. Markedsføring via e-post har også mange andre fordeler – inkludert muligheten for å måle graden av respons med smarte...

Read More

/

23/06/2022
5 tips til aktiviteter i juli

Sommerferien gir de ansatte i bedriften en velfortjent pause, og mulighet for å lade opp batteriene. Ferieukene kan imidlertid også ha negative konsekvenser for bedriften, dersom også markedsføringsaktivitetene tar ferie.

Read More

/

23/06/2022
Effektiv rekruttering med inbound marketing

Enhver suksess avhenger av å finne og ansette de rette menneskene. Dessverre gjør bedrifter feil stort sett hver eneste dag, og det kan være veldig skadelige.

Read More

/

21/06/2022
Sosiale medier markedsføring, branding og økt salg i en inbound strategi

Sosiale medier, også omtalt som SoMe, er ypperlige verktøy for bedrifter som ønsker å oppnå økt salg eller merkevarebevissthet.

Read More

/

07/06/2022
Hvorfor velge HubSpot CRM?

Vi lever i en verden som utvikles raskere enn noen gang tidligere og det finnes utalligere aktører som konkurrerer om samme markedsandel. Men vi mener HubSpot skiller seg ut, hvorfor?

Read More

/

23/05/2022
Hvordan gå fra en outband til inbound marketing strategi?

Måten vi kjøper på har endret seg drastisk. Kjøpere har flere alternativer og de har mer kunnskap tilgjengelig enn noen gang før, fordi det er mange selskaper der ute og det er så mange alternativer.

Read More

/

20/05/2022
Vi hater å bli solgt til, men elsker å kjøpe

Det er kanskje en merkelig måte å si det på, men vi liker følelsen av å selge til oss selv mye mer, enn følelsen av at en pågående selger skal pushe produkter eller tjenester på deg.

Read More