Podcaststudio

En av de mange fordelene ved å bruke inbound marketing markedsførings metodikk, er at det er enklere å nå ut til en bestemt målgruppe.

Vil du begynne egen podcast?

Det å lage sin egen podcast er dessuten ikke noe spesielt avansert, men krever en del arbeid og teknisk kunnskap. Vi skal nå se nærmere på hvordan du går fram når du skal lage en podcast!

Planlegg innholdet godt

Det første du bør gjøre før du realiserer planene om å lage en podcast, er å ha et konsept eller en idé. På samme måte som all annen markedsføring, trenger du å vite hvem du skal kommunisere med. Kartlegg hvem målgruppen er! Her kan du blant annet ta hensyn til målgruppens interesser, geografiske tilholdssted og demografi (alder, kjønn og lignende).

Les her, hvordan komme i gang med egen podcast

Kom i gang med podcast

Hos oss i Benchmark Inbound kan du leie et helt markedsførings team innen inbound marketing og all kompetansen du trenger – for prisen av en ansatt. Et skreddersydd team tilpasset deres behov.