Vi hjelper deg med markedsføring
Her en en oversikt over hva tjenesten kan inneholde. Ikke alle våre kunder har behov for alle tjenestene i denne oversikten. Hver enkelt kunde får en egen dedikert gjennomføringsplan basert på antall timer i avtalen. Sammen setter vi en plan for hvilke produkter og tjenester vi skal jobbe med sammen.
Årshjul 12 mnd: Skapelse av en markedsføringsplan som varer et år, fokusert på dine forretningsmål med delmål hver tredje måned.
Personas: Definisjon av dine ideelle kunder for målrettet markedsføring.
Nettsidetilpasning: Justeringer av din webside for inbound markedsføring. Store redesign eller ny nettside er ikke inkludert.
Innhold: Produksjon og revitalisering av innhold tilpasset din målgruppe gjennom hele kjøpsreisen.
Redaksjonell kalender: Kontinuerlig planlegging av publisering for å sikre konsistens.
Rapportering og analyse: Månedlig rapportering og ukentlige strategimøter for å holde deg oppdatert.
HubSpot: Bruk av dette verktøyet for markedsføringsaktiviteter, inkludert opplæring for ditt team om nødvendig.
Søkeordanalyse: Dypdykk i søkeord og fraser for optimal synlighet.
Promotering: Deling av innhold på relevante sosiale mediekanaler.
Kommunikasjon: E-postkampanjer, SMS, nyhetsbrev, og oppfølging med kundene.
Leadsgenerering: Call-to-actions, landingssider, og oppfølgingse-poster for en glatt kundereise.
SEO: Optimalisering og overvåkning av innhold for søkemotorer.
Digitale arrangementer: Støtte for organisering av webinars og podcasts.
Redigering av nettside: Oppdatering og forbedring av din webside for å reflektere beste praksis.
Kampanjesider: Opprettelse av dedikerte sider for spesifikke markedsføringskampanjer.
Betalt annonsering: Oppsett og overvåkning av annonser for målrettet markedsføring.
Publiseringsplan for sosiale medier: Planlegging av innhold på ulike sosiale plattformer.
Kundeundersøkelse/NPS: Innsamling av feedback for forbedringsområder.
Kundeverdianalyse: Verdivurdering av hver kunde over tid.
Annonseproduksjon: Produksjon av annonsemateriell for ulike plattformer.
Kundeklubb: Opprettelse og vedlikehold for økt kundelojalitet.
Innhold for blogg: Regelmessig produksjon av engasjerende blogginnhold.
Nedlastbare guider: Utvikling av informative guider for leadgenerering.
Avtale og vilkår
Benchmark Performance AS er den rette juridiske eier av denne avtalen.
Du som kunde benytter oss for å gjennomføre strategi og plan, basert på den estimerte totalprisen definert i tilbudet.
Rådgivning
Vi oppdaterer løpende gjennom avtaleperioden, lager strategidokumenter og tilbyr e-post og telefon support. Vi gjennomgår analysene og gir anbefalinger. Med denne avtalen kan du benytte alle selskapets tjenester basert på den satte timeprisen 1.290 pr påbegynte time eks. mva. Antall timer i tilgjengelig er definert i tilbudet.
Endringer og revisjoner
Vi vet av erfaring at fastpriskontrakter sjelden er gunstige for noen når det gjelder disse tjenestene. Vi ønsker ikke å begrense muligheten for å gjøre endringer eller ta avgjørelser på et senere tidspunkt når du kanskje er bedre informert. i Prisen i denne kontrakten er basert på hvor lang tid vi anslår at vi trenger for å oppnå alt du har fortalt oss at du vil oppnå, men vi er glade for å være fleksible. Hvis du vil ombestemme deg eller legge til noe nytt, vil det ikke være et problem, da vi gir et eget estimat for å dekke tilleggsarbeidet.
Feil
Vi kan ikke garantere at vårt arbeid vil være feilfritt (vi er mennesker). Så vi kan ikke holdes ansvarlige overfor dere som kunde eller noen tredjepart for skader, inkludert tapt fortjeneste, tapte besparelser eller andre tilfeldige, følgeskader eller spesielle skader, selv om du har informert oss om dem.
Gjensidig samarbeid
Vi samtykker i å gjøre vårt ytterste for å oppfylle og overgå forventningene dine til de resultatene som er oppført ovenfor. Du samtykker i å hjelpe oss, ved å gjøre tilgjengelig informasjon til oss tilgjengelig for oss, og samarbeide med oss om å fremskynde arbeidet.
Gebyrer for utførte tjenester
Forespørsler utover vårt avtalte eller månedlige budsjett kan betraktes som utenfor avtalen, og en endring av budsjettet vil bli anbefalt. Prosjekter som går i dvale lenger enn 45 dager vil påløpe gebyr for å gjenoppta arbeidet etter skjønn.
Annonseringskostnader / spend
Vi i Benchmark ønsker at våre kunder skal benytte eget betalingskort til annonsering. Men vi kan i noen tilfeller være behjelpelig med å ha vår betalingsmetode i kampanjer for betalt annonsering og fakturere deg som kunde. Dette krever midlertidig et påslag pålydende 10% av annonsemidler som gebyr, og fakturert ved signering. Annonsemidler må da være innbetalt før vi setter opp og starter annonseringen.
Varighet
Avtalen om markedsføringstjeneste definert i tilbudet gjelder for en 12 mnd periode, trer i kraft fra dato den signeres og skal fortsette som årlig avtale til den blir sagt opp av en av partene. Avtalen har tre måneders oppsigelsestid, etter utløpt første 12 mnd.
Onboarding
I oppstart av kundeforhold vil det gjennomføres en prosess for onboarding. Det vil bli utsendt en undersøkelse fra vårt customer success team, for å sikre en så god som mulig oppstart av samarbeidet. Dersom det er behov blir det satt opp en workshop med kunde. En dedikert prosjektleder blir satt for å holde i prosjektets helhetlige strategi, oppfølging og gjennomføring av avtalen.