Betalt annonsering

Annonsering er ikke en metode som benyttes innen inbound marketing, siden idéen med inbound-markedsføring er å tiltrekke målgruppen til nettsiden gjennom interessant innhold. 

Istedenfor kategoriserer man gjerne annonsering som outbound marketing. Dette går ut på at man proaktivt når ut til potensielle kunder gjennom reklame. I mange tilfeller kan det være nyttig å ta i bruk annonsering ved siden av inbound marketing.

Hvordan lykkes med betalt annonsering?

De fleste av oss ser mange annonser hver eneste dag, og mange av disse annonsene ignoreres nærmest automatisk. Skal man annonsere for et produkt eller en tjeneste,

er det fort gjort å «forsvinne i mengden» av reklame som florere på nett. Det betyr imidlertid ikke at annonsering er nytteløst.

Tvert imot kan annonser i mange tilfeller være både lønnsomt og effektivt. Men da er det viktig å ha annonser av høy kvalitet som er tilpasset målgruppen.

Kontakt oss i dag for hjelp med å utarbeide effektive annonser!

Benchmark
Inbound

Hos Benchmark kan du leie et helt team innen inbound markedsføring og all kompetansen du trenger, for prisen av én ansatt.

Et skreddersydd team som jobber tett med deres selskap, og har løpende oppfølging og dialog. 

Vil du vite mer?

Legg igjen kontaktinformasjon så blir du kontaktet