Kundeklubb

Bruk av kundeklubber eller lojalitetsklubber har blitt et populært verktøy innen inbound marketing. Etter at leads konverteres og blir til kunder, er det viktig å ivareta kundene best mulig. Er ikke kundene fornøyde, er veien kort til konkurrentene dine.

En kundeklubb er blant insentivene som kan bidra til at kunder blir værende. Gjennom klubben kan for eksempel kunder få eksklusive rabatter, lojalitetspoeng eller lignende. Dette kan virke motiverende og føre til mer fornøyde kunder over tid. 

CRM med kundeklubb

CRM eller «Customer Relationship Management» kan beskrives som håndtering av kunderelasjoner på godt norsk. Dette går ut på at man aktivt jobber med å bedre relasjonen mellom bedriften og dens kunder.

Her er en kundeklubb et ypperlig redskap! HubSpot har en smart CRM-plattform som gjør det enkelt å lykkes med kunderelasjonshåndtering.

Kontakt oss i dag og få hjelp med å integrere din egen kundeklubb!

Benchmark
Inbound

Hos Benchmark kan du leie et helt team innen inbound markedsføring og all kompetansen du trenger, for prisen av én ansatt.

Et skreddersydd team som jobber tett med deres selskap, og har løpende oppfølging og dialog. 

Vil du vite mer?

Legg igjen kontaktinformasjon så blir du kontaktet