Nyhetsbrev

Nyhetsbrev er et supert verktøy når man ønsker å spre engasjerende og verdifullt innhold til målgruppen sin. 

Både potensielle og eksisterende kunder kan få tilsendt nyhetsbrev. Dette kan bidra til at kundene husker selskapet ditt neste gang de skal kjøpe relevante produkter eller tjenester. 

Slik lykkes du med nyhetsbrev

Det er flere faktorer som skal klaffe om et nyhetsbrev skal ha tiltenkt effekt.

her er noen tips som er verdt å ha i bakhodet:

  • Ikke for selgende (nyhetsbrev bør ha 90 % nyttig eller engasjerende info, resten kan dedikeres til salg)
  • Ha et klart formål
  • Utarbeid en fengende tittel
  • Skreddersy e-posten og gjør den personlig (f.eks. «Hei NN», der NN er navn)
  • Bygg tillit ved å være genuin

Kontakt oss i dag for hjelp med nyhetsbrev!

Benchmark
Inbound

Hos Benchmark kan du leie et helt team innen inbound markedsføring og all kompetansen du trenger, for prisen av én ansatt.

Et skreddersydd team som jobber tett med deres selskap, og har løpende oppfølging og dialog. 

Vil du vite mer?

Legg igjen kontaktinformasjon så blir du kontaktet