Sosiale medier

Deling av engasjerende og relevant innhold kan foregå gjennom en rekke ulike kanaler. Blant disse finner vi sosiale medier, noe de fleste allerede har kjennskap til. 

Her kan du dele innhold som fenger målgruppen. Det kan være snakk om deling av innhold fra bedriftens egen SoMe-kanal, eller at man benytter plattformene til relasjonsbygging. Det er også mulig å ta i bruk annonser, dersom man ønsker å nå ut til enda flere.

 

Hvilke sosiale medier bør brukes til Inbound marketing?

Både LinkedIn, Instagram, Facebook, Snapchat og andre kanaler er ypperlige for inbound-markedsføring. Her kan du dele alt fra engasjerende artikler til how to-videoer som kommer til nytte for målgruppen din.

Fordelen med sosiale medier er at man kan nå ut til veldig mange, siden de fleste er på sosiale medier i dagens samfunn. Ønsker du å nå ut til beslutningstakere for B2B-salg, kan for eksempel LinkedIn være midt i blinken. 

Kontakt oss i dag, og få hjelp til å nå ut til målgruppen i sosiale medier!

Benchmark
Inbound

Hos Benchmark kan du leie et helt team innen inbound markedsføring og all kompetansen du trenger, for prisen av én ansatt.

Et skreddersydd team som jobber tett med deres selskap, og har løpende oppfølging og dialog. 

Vil du vite mer?

Legg igjen kontaktinformasjon så blir du kontaktet