For at et advokatkontor i Oslo skal lykkes med å vokse, så må disse tre tingene være på plass:

  1. Profesjonell, kompetent og bra service som gir fornøyde klienter.
  2. Evne til å tiltrekke nye klienter.
  3. Bruk erfarne dyktige mennesker til å håndtere dine markedsmidler. Da blir veien til suksess rimeligere og kortere.
  4. Gjøre punkt 1 og 2 på en kostnadseffektiv måte.

Vi møter bedriftseiere og advokater på hele Østlandet som er rivende dyktige i det de gjør,  gir en fantastisk service, og har fornøyde kunder og klienter,  men veldig mange av dem klarer ikke å tiltrekke nok nye klienter, og etter hva vi har sett så er dette grunnen:

Disse advokatene og bedriftseierne har ikke en pålitelig, systematisk og kostnadseffektiv måte å få inn nye klienter på. De fleste kaster bort penger på tilfeldige markedsaktiviteter som å fremme et innlegg Facebook, eller valg av feil medier, og dermed har ikke kunnskap nok om hvordan de faktisk får god nok avkastning på investeringen. Mange bruker også Google Ads, men kjører trafikken til en vanlig hjemmeside (og heller ikke alltid rettet mot en korrekt underside) som ikke er optimalisert for konvertering, noe som gjør at det blir mye dyrere å få inn nye kundehenvendelser.

I dette innlegget skal vi vise deg et eksempel på hva man kan gjøre i stedet, og tiltrekke store mengder med kunder og klienter på en systematisk og profitabel måte. Vi viser deg hva vi gjorde for å få 706 nye henvendelser fra Facebook over 8 mnd som bidra til 5.295.000 kr i meromsetning til dette advokatkontoret (får ikke nevne navn), og dette gjennom at advokatkontoret hadde et 30% tilslag på innkommende henvendelser som utgjorde 212 nye klientoppdrag.