For å lykkes med dette, satte Benchmark i gang arbeid helt fra bunnen av.
Identitet, profil og budskap.

I samarbeid med kunde skapte vi en ny logo som illustrerer vekst, samhold og
felles mål og mening.

Vi fant nye retninger og satte profilen der Ren Fordel skal være bransjens talerør
og sikre gode rammer i en bransje som til tider har operert mye i gråsonen uten
en egen bransjeorganisasjon.

Benchmark gitt så over innholdet som ligger på Ren Fordel sine nettsider og
skrev de om til mer spisset, konkret og velutformet lesning.

Videre har vi produsert videoer som poengtere alle de viktige områdene i Ren
Fordel sin forretningside, styrker og visjoner. Vi er også ansvarlig for produksjon
og gjennomføring av Ren Fordel sine konferanser.
Benchmark sitt samarbeid med Ren Fordel er nå på sin vei mot år to av et
samarbeid, og det er vi stolte av.

Dette sier styreformann Cecilie Rochstad

Når du skal ha en samarbeidspartner på markedsføringsbiten, ønsker du deg ikke
et grådig mediebyrå som bare setter i gang de dyreste kampanjene i sosiale
medier. Du ønsker deg en samarbeidspartner som vil engasjere seg i din
forretning på ett personlig nivå. Ren Fordel trengte en engasjert og erfaren
partner.

Et byrå som brydde seg om oss, våre verdier og vår målsetning. En partner som
var villig til å legge opp ett markedsføringsopplegg som var tilpasset vårt behov
og ikke minst vår økonomi.

Dette byrået fant vi med alle de ønskede resultatene gjennom Benchmark.
De fleste byråer i dag fokuserer for mye på klikk og trafikk, men det gir ikke
nødvendigvis henvendelser eller salg av medlemskap for oss!

Benchmark er et ROI og resultatdrevet inbound byrå som ser oss, ser vår historie,
heier på oss og ikke minst er en samarbeidspartner