Sosiale medier

Et viktig element i en
helhetlig Inbound Marketing strategi

En av de mange fordelene ved å bruke inbound marketing markedsførings metodikk, er at det er enklere å nå ut til en bestemt målgruppe.

Hva er Sosiale medier?

Deling av engasjerende og relevant innhold kan foregå gjennom en rekke ulike kanaler. Blant disse finner vi sosiale medier, noe de fleste allerede har kjennskap til. 

Her kan du dele innhold som fenger målgruppen. Det kan være snakk om deling av innhold fra bedriftens egen SoMe-kanal, eller at man benytter plattformene til relasjonsbygging. Det er også mulig å ta i bruk annonser, dersom man ønsker å nå ut til enda flere.

Hvilke sosiale medier bør brukes til Inbound marketing?

Både YouTube, LinkedIn, Instagram, Facebook, Snapchat, TikTok og andre kanaler er ypperlige for inbound-markedsføring. Her kan du dele alt fra engasjerende artikler til how to-videoer som kommer til nytte for målgruppen din.

Fordelen med sosiale medier er at man kan nå ut til veldig mange, siden de fleste er på sosiale medier i dagens samfunn. Ønsker du å nå ut til beslutningstakere for B2B-salg, kan for eksempel LinkedIn være midt i blinken. 

Vårt beste arbeid og prestasjoner i sosiale medier kommer av godt samarbeid, fordi vi opererer som en forlengelse av ditt eget team.

Å bli kjent med virksomheten din, forstå publikum og hva som virkelig betyr noe for dere begge, er hvordan vi oppnår fantakstiske resultater. Vi er mer enn bare et byrå; vårt oppdrag er å spille deg god, og vi er besatt av bedriftens suksess.

Snakk med oss og få hjelp til å nå ut til målgruppen i sosiale medier!

Snakk med oss om Sosiale medier

Kom i gang med Sosiale medier

Hos oss i Benchmark Inbound kan du leie et helt markedsførings team innen inbound marketing og all kompetansen du trenger – for prisen av en ansatt. Et skreddersydd team tilpasset deres behov.